تماس با ما

PAOLA ABRASIVE GROUP

تماس با ما

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

شماره تماس:

لطفا فرم تماس را ارسال نمایید

آدرس:

ایران - تهران

ایمیل:

paola.abrasive@gmail.com

لطفا جهت تماس با ما، فرم فوق را با دقت تکمیل نموده و سپس ارسال نمایید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

گروه ساینده و سنباده پائولا محصولات را صرفا با روش فروش نمایندگی عرضه می نماید.

تماس با گروه ساینده و سنباده پائولا

تماس با سایت پائولا

پس از انتخاب محصول مورد نظر از صفحه محصولات پائولا می توانید با پر کردن فرم تماس فوق با ما ارتیاط برقرار کنید. پس از پس کردن فرم ثبت سفارش کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهد گرفت.

خواهشمندیم تا زمان تماس کارشناسان فروش ما شکیبا باشید مطمئنا کارشناسان فروش ما در بهترین زمان با شما تماس خواهند گرفت. حتما مشخصات کامل خود را در فرم فوق تکمیل نمایید و حتی می توانید توضیحات بیشتری در مورد کسب و کار خود در قسمت توضیحات بنویسید.

تماس با ما
تماس با پائولا

تماس با ما

توضیحاتی مانند نام شهر ، سابقه کسب و کار ، سابقه پخش سنباده ، و غیره… را با جزئیات کامل بنوسید مسلما با این کار شانس خود را برای اخذ نمایندگی انحصاری در شهر خود افزایش می دهید.

استراتژی فروش گروه ساینده و سنباده پائولا بر اساس نمایندگی در هر شهر می باشد و این مجموعه به هیچ عنوان خرده فروشی ندارد. لذا در صورت نیاز به اقلام خرده می توانید با مراجعه به نمایندگان ما یا کلیه فروشگاه های معتبر ابزار آلات صنعتی مراجعه نمایید.

تماس با پائولا

شایان ذکر است که بهترین روش تماس با ما از طریق پر کردن فرم تماس و ثبت سفارش است اما با این حال می توانید به صفحه رسمی اینستاگرام پائولا مراجعه نموده و از طریق دایرکت با ما تماس بگیرید و مشخصات کامل شغلی خود را اعلام نمایید.

در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید به صفحه سوالات متداول سایت پائولا مراجعه نموده و پاسخ خود را بیابید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید می توانید در بخش کامنت انتهای همان صفحه سوال خود را مطرح نمایید.

تماس با گروه ساینده و سنباده پائولا
4.9/5 - (628 امتیاز)
جهت خرید سهم عمده با ما در تماس باشید