فلاپ دیسک پائولا

PAOLA ABRASIVE GROUP

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

فلاپ دیسک پائولا

فلاپ دیسک زیرکونیوم پائولا

فلاپ دیسک

فلاپ دیسک

فلاپ دیسک پائولا محصولی پرکابرد برای سایش خطوط جوشکاری، زنگبری انواع فلزات، سنگزنی استیل می باشد که کاربردهای بسیار فراوانی در صنایع فلزی، خودرو سازی، و نفت و گاز دارد. فلاپ دیسک بهترین جایگزین سنگ ساب می باشد. زیرا کاربری آن بسیار راحت است و همچنین سرعت کار را چندین برابر افزایش می یابد. افزایش سرعت کار اهمیت بسیار زیادی در خط تولید دارد که در ادامه مطلب در رابطه با آن کاملا توضیح داده خواهد شد.

فلپ دیسک

کیفیت صافی سطحی که توسط فلاپ دیسک سنگزنی شده است به مراتب بهتر از سنگزنی با سنگ ساب است. کار با سنگ ساب بسیار دشوار است و سنگزنی با آن نیازمند کنترل دقیق اپراتور است که باعث می شود انرژی اپراتور تحلیل یابد و وی بشدت خسته و فرسوده شود. خستگی اوپراتور می تواند تاثیر زیادی بر راندمان خط تولید بگذارد که می تواند زیان زیادی را بر خط تولید تحمیل کند. امروزه نیروی انسانی کارآمد و حرفه ای برای کارفرمایان بسیار ارزشمند هستند.

زیرا برای آموزش نیروی انسانی زمان و هزینه زیادی صرف می شود. همانطور که گفته می شود وقت بی قیمت است، برای آموزش هر نیروی انسانی حرفه ای زمان زیادی لازم است تا او تجربه و مهارت کافی را بدست بیاورد و به بهره وری برسد. نیروی انسانی تازه کار باید بارها و بارها اشتباه کند تا راه درست و صحیح را بیاموزد. به همین دلیل نیروی انسانی باید در محیط کار از امکاناتی بهره ببرد که از فرسودگی او جلوگیری شود. نیروی کار آموزش دیده و با تجربه و حرفه ای برای کارفرما نوعی سرمایه ارزشمند محسوب می شود که باید از آن حفاظت کرد.

سنباده فلاپ دیسک

در عوض می توان گفت کار کردن با فلاپ دیسک بشدت ساده و آسان است و هنگام کار انرژی بسیار کمی از اپراتور می گیرد و مانع از فرسودگی نیروی کار می گردد و همچنین نتایج بسیار بهتری برای صافی سطح به ارمغان می آورد. زیرا هر چه کار راحت تر و با انرژی کمتر انجام شود اپراتور انرژی کمتری مصرف می کند و صافی سطح بهتری بر روی قطعه ایجاد می نماید. همچنین سرعت کار بسیار افزایش می یابد که منجر به افزایش راندمان در خط تولید می گردد. در پاراگراف قبل درباره اهمیت سلامت اپراتور توضیح داده شد.

سنباده فلپ دیسک

انواع فلاپ دیسک از نظر تیپ : 

قبل انتخاب این ابزار باید حتی به تیپ آن توجه کرد، این محصول شامل 2 نوع تیپ است تیپ T27 و تیپ T29 که هر دو آنها کاربرد خود را دارد که در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در رابطه با انتخاب صحیح تیپ مناسب داده شده است. انتخاب تیپ مناسب می تواند کیفیت کار را ارتقاء دهد. تیپ مناسب بستگی به روش سنگزنی و فضای آن دارد، همچنین اپراتور در انتخاب تیپ نقش بسیار تعیین کننده ای دارد زیرا ارگونومی در حین کار نیز اهمیت بسزایی برای اپراتور دارد.

1- فلاپ دیسک تیپ T27:

فلاپ دیسک T27 از نوع تیپ تخت است این تیپ از فلاپ دیسک برای سطوحی کاربرد دارد که نیاز به زاویه دادن چندان زیادی به دستگاه فرز نیست. و تقریبا بخش عمده ای از سطح سنباده روی فلاپ دیسک با قطعه در تماس است این زاویه می تواند بین 0 الی 15 درجه متغیر باشد و هر چه زاویه به 0 نزدیکتر باشد اصطکاک بین قطعه و سنباده فلاپ دیسک بیشتر می شود. و البته به دلیل کارکرد سخت تر این تیپ بسیار کم مصرف است.

سمباده فلاپ دیسک

T27 Flap disc Abrasive
T27 Flap disc Abrasive

2- فلاپ دیسک تیپ T29:

فلاپ دیسک T29 از نوع تیپ زاویه دار است که بصورت کونیک می باشد. تیپ T29 با زاویه ای حدود 15 الی 25 درجه این امکان را به اپراتور می دهد که با سهولت بسیار زیاد سطح قطعه را سایش دهد. به همین دلیل فلاپ دیسک T29 کاربرد و مصرف بیشتری دارد. همچنین از لحاظ کارایی در زوایای خاص بسیار پر کاربرد تر است.

سمباده فلپ دیسک

T29 Flap disc Abrasive
T29 Flap disc Abrasive

انواع فلاپ دیسک از نظر نوع ساینده : 

این محصول در انواع قطعات کاربرد دارد و مورد مصرف قرار می گیرد مانند چوب و فلزات عمومی ، استنلس استیل ، سوپر آلیاژ ، چدن ، فولاد ، پلاستیک و فایبرگلاس و … که برای هر قطعه از نوع سنباده خاصی استفاده می شود. که حتما باید به این موارد و نکات مهم توجه داشت. شاید بتوان از یک ساینده روی تمام قطعات استفاده کرد اما از لحاظ حرفه ای این کار اشتباه است زیرا بازدهی و کیفیت سطح را نا مطلوب می سازد.

ما در عصری زندگی می کنیم که تمامی محصولا به صورت حرفه ای تولید می شوند بنابراین نیازمند ابزار و مواد اولیه حرفه ای می باشد. و در همین عصر بازدهی یک اصل است. بنابراین باید برای تولید هر محصول از ابزار مخصوص آن استفاده کرد و به بازدهی آن ابزار و خط تولید توجه ویژه نمود.

فلاپ دیسک سنباده

1- فلاپ دیسک اکسید آلومینیوم :

سنباده این نوع فلاپ دیسک از پودر آلومینیوم اکساید تشکل شده است که رنگی قرمز مایل به آجری تیره دارد. کاربرد فلاپ دیسک اکسید آلومینیوم جهت سایش چوب و آهن می باشد. و قیمت آن به مراتب نسبت به انواع دیگر آن ارزان تر است. اما کارایی زیادی روی فلزات خاص و سختکاری شده ندارد و حتی می تواند به قطعه آسیب بزند. نوع آلومینیوم اکساید بهترین انتخاب برای زنگبری و فلزات عمومی زنگ زده می باشد. اما توان و قدرت کافی برای براده برداری سنگین از فلزات را ندارد.

فلپ دیسک اکسید آلومینیوم پائولا
فلپ دیسک اکسید آلومینیوم پائولا

فلپ دیسک سنباده

2- فلاپ دیسک سیلیکون کارباید :

این نوع فلاپ دیسک ساخته شده دانه های ساینده سیلیکون کارباید می باشد که کاربرد آن جهت سایش قطعات چدنی می باشد. در واقع فلاپ دیسک سیلیکون کارباید بسیار کم مصرف است. و می توان گفت کم مصرف ترین نوع فلاپ دیسک می باشد. اما این محصول برای سنگزنی قطعات چدنی کارایی بسیار بالایی دارد و می تواند تنها گزینه برای سایش قطعات چدنی باشد.

فلاپ دیسک سمباده

فلاپ دیسک سیلیکون کارباید
فلاپ دیسک سیلیکون کارباید

3- فلاپ دیسک زیرکونیوم ( زیرکونیا ) :

این نوع فلاپ دیسک که از مواد زیرکونیا یا زیرکونیوم تشکیل شده قدرت بالایی نسبت به موارد قبلی دارد و تقریبا این نوع فلاپ دیسک برای همه قطعات قابل استفاده است، اما به دلیل ارزشمند بودن این محصول آن را بیشتر بر روی قطعات سخت کاری شده و استنلس استیل و فلزات سوپر آلیاژی مانند اینکونل مورد استفاده قرار می گیرد. فلاپ دیسک زیرکونیوم اصل بسیار با کیفیت و با دوام است. و عمر بالایی دارد.

فلپ دیسک سمباده

فلاپ دیسک زیرکونیوم پائولا
فلاپ دیسک زیرکونیوم پائولا

4- فلاپ دیسک سرامیک :

این محصول یکی از قدرتمندترین و گران قیمت ترین نوع ساینده است که به سنباده سرامیک هم معروف است. این محصول را می تواند روی سخت ترین فلزات عملیات سنگزنی انجام دهد. زیرا قدرت براده برداری سنباده سرامیک بشدت زیاد است و عمر بسیار بالایی دارد و در برابر سایش بشدت مقاوم است. این محصول بسیار حرفه ای است و برای مصارف عمومی مناسب نیست. اما در صنایع بسیار خاص که با قطعات فلزی بسیار سخت سر و کار دارند بسیار کاربرد دارد.

سنباده فلاپ

فلاپ دیسک سرامیک
فلاپ دیسک سرامیک

انواع فلاپ دیسک از نظر ابعاد :

در عملیات سایش، ابعاد فلاپ دیسک بر اساس نوع کارکرد و ابعاد قطعه تعیین می گردد. به این معنی که ممکن است قطعات محدب یا مقعر یا حتی تخت باشد و فضای کار بسیار کوچک یا گسترده باشد، یا عملیات سایش باید در کنج یک قطعه انجام شود.

سمباده فلاپ

به همین دلیل انتخاب ابعاد این محصول به روش کار و ابعاد قطعه و به بسیاری از عوامل بستگی دارد که این عوامل باید توسط مصرف کنند بصورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و با انتخاب ابعاد مناسب بهترین بهره وری را بدست آورند. بنابراین انتخاب ابعاد باید توسط مصرف کننده محصول انجام شود. وقتی قطعات کوچک است باید از ابعاد کوچکتر استفاده کرد و وقتی قطعه دارای سطح وسیعی است از ابعاد بزرگتر استفاده می شود.

سنباده فلپ

1- فلاپ دیسک 115 میلیمتر ( مینی ) :

قطر این محصول 115 میلیمتر می باشد که به همین دلیل به آن مینی می گویند. ابعاد نسبتا کوچک این محصول آن را برای زوایای بسیار کوچک مناسب ساخته است و به راحت تر می توان آن را در کنج ها استفاده کرد. زیرا خود دستگاه مینی فرز ابعاد کوچکی دارد بنابراین می توان از آن در فضاهای کوچکتر استفاده کرد.

سمباده فلپ

فلاپ دیسک
فلاپ دیسک

2- فلاپ دیسک 125 میلیمتر :

قطر این محصول 125 میلیمتر می باشد که معمولا در بعضی از کشور ها این ابعاد کاربرد دارد و در بعضی کشور ها مصرف نمی شود و یا کم مصرف است. البته این موارد بستگی به نوع دستگاه مصرفی در آن کشور را هم دارد. معمولا کشورهایی مانند هند و پاکستان از این ابعاد بیشتر استقبال می کنند.

فلپ دیسک پائولا

3- فلاپ دیسک 150 میلیمتر :

این محصول با قطر 150 میلیمتر هم یکی از کم مصرف ترین نوع فلاپ دیسک در جهان است. که به دلیل ابعاد استاندارد دستگاه ها ، سایز این محصول به نظر کمی غیر استاندارد می باشد. اما همچنان در بین بسیار از مصرف کنندگان طرفدار خود را دارد.

سمباده فلاپ پائولا

4- فلاپ دیسک 180 میلیمتر ( بزرگ ) :

قطر 180 میلیمتر هم یکی از پر کاربرد ترین سایز این محصول است که می توان آن را جایگزین سنگ ساب کرد. در واقع این محصول نوع مدرن سنگ ساب است که کیفیت و عملکرد به مراتب بهتر از سنگ ساب دارد و حتی کاربری آن به مراتب آسانتر است.

سنباده فلاپ پائولا

انواع فلاپ دیسک از نظر دانه بندی :

دانه بندی ها در ساینده ها بسیار اهمیت زیادی در عملیات سنگزنی دارد. شاید این موضوع بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما مهمترین نکته در انتخاب ساینده ها است. انتخاب دانه بندی مناسب به شما کمک می کند که بتوانید بهره وری بیشتری داشته باشید و حتی صافی سطح مطلوب تری بدست بیاورید.

فلاپ پائولا

معمولا دانه بندی رایج فلاپ دیسک از #40 الی #120 می باشد به این صورت که به ترتیب زبرترین #40 – #60 – #80 – #100 – #120 که نرم ترین آن دانه بندی #120 می باشد البته این محصول می تواند در دانه بندی های نرم تر هم تولید شود اما رایج ترین دانه بندی ها برای این محصول از #40 الی #120 می باشد و معمولا همین دانه بندی ها در بازار موجود است.

سمباده فلپ دیسک پائولا

فلاپ دیسک
فلاپ دیسک

انواع فلاپ دیسک پائولا از نظر کیفیت :

در تمام بازارها، این محصول در کیفیت های مختلف تولید می شود و همین تفاوت کیفیت در قیمت محصول تاثیرگذار است. دلیل اینکه تفاوت قیمت ها بین این محصول بسیار زیاد است سطح کیفی آن است. قیمت و کیفیت رابطه مستقیم با هم دارند.

سنباده فلپ دیسک پائولا

بنابراین وقتی از کیفیت یک محصول صحبت می شود مسلما کیفیت بالا قیمت محصول را بالا می برد. به هر حال گروه ساینده پائولا این محصول را در 2 نوع کیفیت ارائه می دهد تا نیاز کل بازار تامین گردد. برای عده ای از مصرف کنندگان کیفیت عالی بسیار اهمیت دارد و به هیچ عنوان قیمت برای آنها مطرح نیست.

فلاپ دیسک پائولا

اما بعضی از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به دلیل استفاده از قطعات پیش پا افتاده و ساده این نیاز را در خود نمی بینند که در محصول با کیفیت استفاده کنند و کیفیت نهایی محصول آنها به هیچ عنوان برای آنها اهمیت ندارد. و سرعت تولید و کیفیت محصول و صافی سطح اهمیت چندانی برای آنها ندارد.

سنباده فلاپ پائولا

1- فلاپ دیسک اکونومی پائولا :

این محصول یک ابزار اقتصادی است که با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد عرضه می شود و کاربرد مناسبی بر روی اکثر قطعات دارد و از لحاظ کیفیت و قیمت نسبت به برند های هم قیمت خود کیفیت بسیار مطلوب تری دارد.

فلاپ دیسک زیرکونیوم پائولا
فلاپ دیسک زیرکونیوم پائولا

2- فلاپ دیسک اکسلنت پائولا : 

این محصول بالاترین سطح کیفی را دارد، اگر مصرف کننده ای هستید که دنبال ابزار می گردید که حداکثر کیفیت را داشته باشد پیشنهاد ما گزینه اکسلنت است ، مطمئنا از استفاده از طبقه کیفی اکسلنت بسیار رضایت خواهید داشت. و محصول نهایی شما بسیار با کیفیت خواهد بود و بهترین صافی سطح را به شما ارائه می دهد.

سمباده فلاپ پائولا

مشخصات فلاپ دیسک پائولا : 

بصورت کلی تمامی محصولات برند پائولا در 2 کیفیت اکونومی ( اقتصادی ) و اکسلنت ( کیفیت عالی ) در بازار عرضه می گردد. فلپ دیسک اکونومی دارای 72 برگ سنباده می باشد و نوع اکسلنت آن دارای 80 برگ می باشد که البته جنس سنباده کاملا با نوع اکونومی آن تفاوت دارد.

سنباده فلپ پائولا

انتخاب نوع کیفیت محصولات پائولا به نگاه مصرف کننده بستگی دارد. افرادی که محصولاتی بسیار با کیفیت نیاز دارند و راندمان تولید و طول عمر محصول برای آنها بسیار اهمیت دارد بهترین انتخاب برای آنها نوع اکسلنت است. و افرادی که نرخ تولید و ضریب راندان برای آنها اهمیت ندارد و صرفا قیمت مناسب ابزار مد نظر آنها است بهتر است از نوع اکونومی آن استفاده نمایند. داشتن اشراف کافی به جنس و نوع قطعه می تواند کمک شایانی به انتخاب ابزار مناسب نماید.

گاهی در برخی قطعات صنعتی نیاز نیست که از محصول اکسلنت استفاده شود و صرفا محصولی باید انتخاب شود که کیفیت استاندارد داشته باشد. منظور از کیفیت استاندارد، محصول بی کیفیت نیست. محصولی است که کیفیت اقتصادی داشته باشد و همچنین دارای اعتبار کافی باشد. بنابراین برای این دسته از قطعات محصولات اکونومی بهترین گزینه می باشد. زیرا هم از کیفیت استاندارد و خوبی برخوردار است و هم قیمت بسیار مناسبی دارد.

سمباده فلپ پائولا

کاربرد فلاپ دیسک پائولا

این محصول در انواع مختلف توسط برند پائولا که شامل اکسید آلومینیوم، زیرکونیا یا زیرکونیوم، سیلیکون کارباید، و در نهایت نوع سرامیک که بهترین و جدیدترین نوع آن است عرضه می گردد. بنابراین می تواند طیف گسترده ای از قطعات را برای سنگزنی پوشش دهد. قبل از انتخاب قطعه می توانید از طریق صفحه تماس با ما فرم تماس را ارسال نمایید و کارشناسان ما در اسراع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

فلاپ دیسک پائولا

بیشترین مصرف این محصول در صنایع آهنگری و فلزات و همچنین در صنایع خطوط لوله نفت و گاز و پتروشیمی می باشد. این محصول گزینه بسیار مناسبی برای از بین بردن و صیقل خطوط جوش می باشد و در مقایسه با سنگ ساب سرعت براده برداری بسیار زیادی دارد. اما سرعت تنها مزیت این محصول نیست و اگر این مقاله را بصورت کامل مطالعه نموده باشید می توانید به راحتی از دیگر مزایای این محصول آگاه شوید.

فلپ دیسک پائولا

مزایای فلاپ دیسک پائولا : 

چندین عامل در ارزشمندی یک محصول و یا برند تاثیر گذار است که به ترتیب در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت. قطعا دلیل اصلی اینکه محصولات یک برند مورد استقبال و اقبال قرار می گیرد، ارزشمندی آن محصول است. اعتبار یک برند معتبر نشات گرفته از ارزشمندی آن است. اگر برندی در جهان دارای اعتبار و قدرت است مسلما سالها برای آن برند زحمات زیادی کشیده شده است و مهمتر از آن خدمات بسیار ارزشمندی به مشتریان آن برند داده شده است.

رضایت مشتریان یک برند در طی سالها تلاش، منجر به اعتبار و محبوبیت آن برند می گردد. خوشبخانه می توان با اطمینان گفت که محبوبیت و اعتبار یک برند به هیچ عنوان اتفاقی نیست و شانس هیچ نقشی در موفقیت یک برند ندارد. محصول و برندی محبوب و ارزشمند می شود که ماندگار باشد و در کیفیت محصولات خود ثبات داشته باشد. بنابراین رضایت مشتری از یک محصول برای یک برند موفق یک اصل اساسی و مهم است و نمی توان از آن به سادگی گذر کرد.

فلاپ پائولا

ایمنی و امنیت : مهمترین رکن انتخاب یک محصول ابتدا ایمنی و امنیت آن محصول است. کالایی که ایمنی نداشته باشد مسلما ارزش خرید را ندارد زیرا آسیب های جسمی به هیچ قیمتی قابل جبران و قابل بازگشت نیست. به همین دلیل گروه ساینده پائولا بشدت روی امنیت و ایمنی تمامی محصولات خود حساسیت و وسواس زیاد دارد. زیرا نیروی انسانی بسیار ارزشمند است. سلامتی و جان تک تک انسان ها بسیار ارزشمند است اما نیروی انسانی آموزش دیده و ماهر و حرفه ای ارزش بیشتری دارد.

نیروهای انسانی که در تمام ساعات کاری بشدت در حال زحمت کشیدن هستند دارای اعضای خانواده ای هستند که انتظار دارند که او هر روز صحیح و سالم از محل کار خود به خانه برگردد. بنابراین محصولات با کیفیت و ایمن نه تنها به کارفرمایان خدمت می کند بلکه به خانواده نیروی انسانی نیز خدمت می کند. و نیروی انسانی، هم در محل کار از شغل خود لذت می برد و هم به سلامت به خانواده باز می گردد و این موضوع مهم برای برند های معتبر بسیار ارزشمند است.

فلپ پائولا

مطمئنا محصولات پائولا دارای بالاترین ضریب ایمنی برای حفاظت از مصرف کنندگان گرامی را دارد و تمامی خریداران می توانند با خیالی راحت این محصولات را استفاده نمایند اما در کل باید قوانین و مقررات ایمنی همیشه و همه جا رعایت شود مواردی مانند کلاه ایمنی ، دستکش ، محافظ سر و صورت باید همیشه رعایت گردد و جدی گرفته شود. پیشگیری از خطر بسیار بهتر از مواجه شدن با آن است. بنابراین پیوسته باید از تجهیزات ایمنی استفاده نمود تا از خطرات پیشگیری کرد.

فلاپ دیسک سرامیک
فلاپ دیسک سرامیک

حتما جهت سفارش فرم ذیل در انتهای این صفحه را کاملا مطالعه و اطلاعات دقیق کسب و کار خود را در آن وارد نمایید و یکی از بهترین مواردی که به شما بسیار کمک می کند مطالعه بخش سوالات متدوال در انتهای همین صفحه است که می توانید پاسخ بخشی از سوالات خود را در همین بخش یافت نمایید. برای ارتباط با می توانید اینجا کلیک کنید و فرم انتهای صفحه تماس با ما را با دقت پر نمایید.

دقت نمایید راحت ترین راه ارتباطی با ما پر کردن فرم در صفحه تماس با است. همکاران دپارتمان پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و به سوالات شما پاسخ خواهند داد. لطفا فرم را با دقت پر نمایید و اطلاعات تماس خود را کامل در فرم وارد کنید.

فلاپ دیسک پائولا محصولی پرکابرد برای سایش خطوط جوشکاری، زنگبری انواع فلزات، سنگزنی استیل می باشد که کاربردهای بسیار فراوانی در صنایع فلزی، خودرو سازی، و نفت و گاز دارد. فلاپ دیسک بهترین جایگزین سنگ ساب می باشد. زیرا کاربری آن بسیار راحت است و همچنین سرعت کار چندین برابر افزایش می یابد.

کیفیت صافی سطحی که توسط فلاپ دیسک سنگزنی شده است به مراتب بهتر از سنگزنی با سنگ ساب است. کار با سنگ ساب بسیار دشوار است و سنگزنی با آن نیازمند کنترل دقیق اپراتور است که باعث می شود انرژی اپراتور تحلیل یابد و وی بشدت خسته و فرسوده شود.

برعکس کار کردن با فلاپ دیسک بشدت ساده و آسان است و هنگام کار انرژی بسیار کمی از اپراتور می گیرد و نتایج بسیار بهتری برای صافی سطح به ارمغان می آورد. زیرا هر چه کار راحت تر و با انرژی کمتر انجام شود اپراتور انرژی کمتری مصرف می کند و صافی سطح بهتری بر روی قطعه ایجاد می نماید.

انواع فلاپ دیسک از نظر تیپ : قبل انتخاب این ابزار باید حتی به تیپ آن توجه کرد، این محصول شامل 2 نوع تیپ است تیپ T27 و تیپ T29 که هر دو آنها کاربرد خود را دارد که در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در رابطه با انتخاب صحیح تیپ مناسب داده شده است.

1- فلاپ دیسک تیپ T27: فلاپ دیسک T27 از نوع تیپ تخت است این تیپ از فلاپ دیسک برای سطوحی کاربرد دارد که نیاز به زاویه دادن چندان زیادی به دستگاه فرز نیست. و تقریبا بخش عمده ای از سطح سنباده روی فلاپ دیسک با قطعه در تماس است این زاویه می تواند بین 0 الی 15 درجه متغیر باشد و هر چه زاویه به 0 نزدیکتر باشد اصطکاک بین قطعه و سنباده فلاپ دیسک بیشتر می شود. و البته به دلیل کارکرد سخت تر این تیپ بسیار کم مصرف است.

T27 Flap disc Abrasive
T27 Flap disc Abrasive

2- فلاپ دیسک تیپ T29: فلاپ دیسک T29 از نوع تیپ زاویه دار است که بصورت کونیک می باشد. تیپ T29 با زاویه ای حدود 15 الی 25 درجه این امکان را به اپراتور می دهد که با سهولت بسیار زیاد سطح قطعه را سایش دهد. به همین دلیل فلاپ دیسک T29 کاربرد و مصرف بیشتری دارد. همچنین از لحاظ کارایی در زوایای خاص بسیار پر کاربرد تر است.

T29 Flap disc Abrasive
T29 Flap disc Abrasive

انواع فلاپ دیسک از نظر نوع ساینده : این محصول در انواع قطعات کاربرد دارد و مورد مصرف قرار می گیرد مانند چوب و فلزات عمومی ، استنلس استیل ، سوپر آلیاژ ، چدن ، فولاد ، پلاستیک و فایبرگلاس و … که برای هر قطعه از نوع سنباده خاصی استفاده می شود.

1- فلاپ دیسک اکسید آلومینیوم : سنباده این نوع فلاپ دیسک از پودر آلومینیوم اکساید تشکل شده است که رنگی قرمز مایل به آجری تیره دارد. کاربرد فلاپ دیسک اکسید آلومینیوم جهت سایش چوب و آهن می باشد. و قیمت آن به مراتب نسبت به انواع دیگر آن ارزان تر است. اما کارایی زیادی روی فلزات خاص و سختکاری شده ندارد و حتی می تواند به قطعه آسیب بزند.

فلپ دیسک اکسید آلومینیوم پائولا
فلپ دیسک اکسید آلومینیوم پائولا

2- فلاپ دیسک سیلیکون کارباید : این نوع فلاپ دیسک ساخته شده دانه های ساینده سیلیکون کارباید می باشد که کاربرد آن جهت سایش قطعات چدنی می باشد. در واقع فلاپ دیسک سیلیکون کارباید بسیار کم مصرف است. و می توان گفت کم مصرف ترین نوع فلاپ دیسک می باشد.

فلاپ دیسک سیلیکون کارباید
فلاپ دیسک سیلیکون کارباید

3- فلاپ دیسک زیرکونیوم ( زیرکونیا ) : این نوع فلاپ دیسک که از مواد زیرکونیا یا زیرکونیوم تشکیل شده قدرت بالایی نسبت به موارد قبلی دارد و تقریبا این نوع فلاپ دیسک برای همه قطعات قابل استفاده است، اما به دلیل ارزشمند بودن این محصول آن را بیشتر بر روی قطعات سخت کاری شده و استنلس استیل و فلزات سوپر آلیاژی مانند اینکونل مورد استفاده قرار می گیرد. فلاپ دیسک زیرکونیوم اصل بسیار با کیفیت و با دوام است. و عمر بالایی دارد.

فلاپ دیسک زیرکونیوم پائولا
فلاپ دیسک زیرکونیوم پائولا

4- فلاپ دیسک سرامیک : این محصول یکی از قدرتمندترین و گران قیمت ترین نوع ساینده است که به سنباده سرامیک هم معروف است. این محصول را می تواند روی سخت ترین فلزات کار کرد زیرا قدرت براده برداری سنباده سرامیک بشدت زیاد است و عمر بسیار بالایی دارد و در برابر سایش بشدت مقاوم است.

فلاپ دیسک سرامیک
فلاپ دیسک سرامیک

انواع فلاپ دیسک از نظر ابعاد : در عملیات سایش، ابعاد فلاپ دیسک بر اساس نوع کارکرد و ابعاد قطعه تعیین می گردد. به این معنی که ممکن است قطعات محدب یا مقعر یا حتی تخت باشد و فضای کار بسیار کوچک یا گسترده باشد، یا عملیات سایش باید در کنج یک قطعه انجام شود.

به همین دلیل انتخاب ابعاد این محصول به روش کار و ابعاد قطعه و به بسیاری از عوامل بستگی دارد که این عوامل باید توسط مصرف کنند بصورت دقیق مورد بررسی قرار گیرد و با انتخاب ابعاد مناسب بهترین بهره وری را بدست آورند. بنابراین انتخاب ابعاد باید توسط مصرف کننده محصول انجام شود.

1- فلاپ دیسک 115 میلیمتر ( مینی ) : قطر این محصول 115 میلیمتر می باشد که به همین دلیل به آن مینی می گویند. ابعاد نسبتا کوچک این محصول آن را برای زوایای بسیار کوچک مناسب ساخته است و به راحت تر می توان آن را در کنج ها استفاده کرد. زیرا خود دستگاه مینی فرز ابعاد کوچکی دارد بنابراین می توان از آن در فضاهای کوچکتر استفاده کرد.

فلاپ دیسک
فلاپ دیسک

2- فلاپ دیسک 125 میلیمتر : قطر این محصول 125 میلیمتر می باشد که معمولا در بعضی از کشور ها این ابعاد کاربرد دارد و در بعضی کشور ها مصرف نمی شود و یا کم مصرف است. البته این موارد بستگی به نوع دستگاه مصرفی در آن کشور را هم دارد. معمولا کشورهایی مانند هند و پاکستان از این ابعاد بیشتر استقبال می کنند.

3- فلاپ دیسک 150 میلیمتر : این محصول با قطر 150 میلیمتر هم یکی از کم مصرف ترین نوع فلاپ دیسک در جهان است. که به دلیل ابعاد استاندارد دستگاه ها ، سایز این محصول به نظر کمی غیر استاندارد می باشد. اما همچنان در بین بسیار از مصرف کنندگان طرفدار خود را دارد.

4- فلاپ دیسک 180 میلیمتر ( بزرگ ) : قطر 180 میلیمتر هم یکی از پر کاربرد ترین سایز این محصول است که می توان آن را جایگزین سنگ ساب کرد. در واقع این محصول نوع مدرن سانگ ساب است که کیفیت و عملکرد به مراتب بهتر از سنگ ساب دارد و حتی کاربری آن به مراتب آسانتر است.

انواع فلاپ دیسک از نظر دانه بندی : دانه بندی ها در ساینده ها بسیار اهمیت زیادی در عملیات سنگزنی دارد. شاید این موضوع بسیار ساده و پیش پا افتاده به نظر برسد اما مهمترین نکته در انتخاب ساینده ها است. انتخاب دانه بندی مناسب به شما کمک می کند که بتوانید بهره وری بیشتری داشته باشید و حتی صافی سطح مطلوب تری بدست بیاورید.

معمولا دانه بندی رایج فلاپ دیسک از #40 الی #120 می باشد به این صورت که به ترتیب زبرترین #40 – #60 – #80 – #100 – #120 که نرم ترین آن دانه بندی #120 می باشد البته این محصول می تواند در دانه بندی های نرم تر هم تولید شود اما رایج ترین دانه بندی ها برای این محصول از #40 الی #120 می باشد و معمولا همین دانه بندی ها در بازار موجود است.

فلاپ دیسک
فلاپ دیسک

انواع فلاپ دیسک پائولا از نظر کیفیت : در تمام بازارها، این محصول در کیفیت های مختلف تولید می شود و همین تفاوت کیفیت در قیمت محصول تاثیرگذار است. دلیل اینکه تفاوت قیمت ها بین این محصول بسیار زیاد است سطح کیفی آن است. قیمت و کیفیت رابطه مستقیم با هم دارند.

بنابراین وقتی از کیفیت یک محصول صحبت می شود مسلما کیفیت بالا قیمت محصول را بالا می برد. به هر حال گروه ساینده پائولا این محصول را در 2 نوع کیفیت ارائه می دهد تا نیاز کل بازار تامین گردد. برای عده ای از مصرف کنندگان کیفیت عالی بسیار اهمیت دارد و به هیچ عنوان قیمت برای آنها مطرح نیست.

اما بعضی از مصرف کنندگان و تولید کنندگان به دلیل استفاده از قطعات پیش پا افتاده و ساده این نیاز را در خود نمی بینند که در محصول با کیفیت استفاده کنند و کیفیت نهایی محصول آنها به هیچ عنوان برای آنها اهمیت ندارد. و سرعت تولید و کیفیت محصول و صافی سطح اهمیت چندانی برای آنها ندارد.

1- فلاپ دیسک اکونومی پائولا : این محصول یک ابزار اقتصادی است که با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد عرضه می شود و کاربرد مناسبی بر روی اکثر قطعات دارد و از لحاظ کیفیت و قیمت نسبت به برند های هم قیمت خود کیفیت بسیار مطلوب تری دارد.

فلاپ دیسک زیرکونیوم پائولا
فلاپ دیسک زیرکونیوم پائولا

2- فلاپ دیسک اکسلنت پائولا : این محصول بالاترین سطح کیفی را دارد، اگر مصرف کننده ای هستید که دنبال ابزار می گردید که حداکثر کیفیت را داشته باشد پیشنهاد ما گزینه اکسلنت است ، مطمئنا از استفاده از طبقه کیفی اکسلنت بسیار رضایت خواهید داشت. و محصول نهایی شما بسیار با کیفیت خواهد بود و بهترین صافی سطح را به شما ارائه می دهد.

مشخصات فلاپ دیسک پائولا : بصورت کلی تمامی محصولات برند پائولا در 2 کیفیت اکونومی ( اقتصادی ) و اکسلنت ( کیفیت عالی ) در بازار عرضه می گردد. فلپ دیسک اگونومی دارای 72 برگ سنباده می باشد و نوع اکسلنت آن دارای 80 برگ می باشد که البته جنس سنباده کاملا با نوع اکونومی آن تفاوت دارد.

انتخاب نوع کیفیت محصولات پائولا به نگاه مصرف کننده بستگی دارد. افرادی که محصولاتی بسیار با کیفیت نیاز دارند و راندمان تولید و طول عمر محصول برای آنها بسیار اهمیت دارد بهترین انتخاب برای آنها نوع اکسلنت است. و افرادی که نرخ تولید و ضریب راندان برای آنها اهمیت ندارد و صرفا قیمت مناسب ابزار مد نظر آنها است بهتر است از نوع اکونومی آن استفاده نمایند.

کاربرد فلاپ دیسک پائولا : این محصول در انواع مختلف توسط برند پائولا که شامل اکسید آلومینیوم، زیرکونیا یا زیرکونیوم، سیلیکون کارباید، و در نهایت نوع سرامیک که بهترین و جدیدترین نوع آن است عرضه می گردد. بنابراین می تواند طیف گسترده ای از قطعات را برای سنگزنی پوشش دهد.

بیشترین مصرف این محصول در صنایع آهنگری و فلزات و همچنین در صنایع خطوط لوله نفت و گاز و پتروشیمی می باشد. این محصول گزینه بسیار مناسبی برای از بین بردن و صیقل خطوط جوش می باشد و در مقایسه با سنگ ساب سرعت براده برداری بسیار زیادی دارد.

مزایای فلاپ دیسک پائولا : چندین عامل در ارزشمندی یک محصول و یا برند تاثیر گذار است که به ترتیب در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت. قطعا دلیل اصلی اینکه محصولات یک برند مورد استقبال و اقبال قرار می گیرد، ارزشمندی آن محصول است. اعتبار یک برند معتبر نشات گرفته از ارزشمندی آن است.

ایمنی و امنیت : مهمترین رکن انتخاب یک محصول ابتدا ایمنی و امنیت آن محصول است. کالایی که ایمنی نداشته باشد مسلما ارزش خرید را ندارد زیرا آسیب های جسمی به هیچ قیمتی قابل جبران و قابل بازگشت نیست. به همین دلیل گروه ساینده پائو بشدت روی امنیت و ایمنی تمامی محصولات خود حساسیت و وسواس زیاد دارد.

مطمئنا محصولات پائولا دارای بالاترین ضریب ایمنی برای حفاظت از مصرف کنندگان گرامی را دارد و تمامی خریداران می توانند با خیالی راحت این محصولات را استفاده نمایند اما در کل باید قوانین و مقررات ایمنی همیشه و همه جا رعایت شود مواردی مانند کلاه ایمنی ، دستکش ، محافظ سر و صورت باید همیشه رعایت گردد.

فلاپ دیسک سرامیک
فلاپ دیسک سرامیک

حتما جهت سفارش فرم ذیل در انتهای این صفحه را کاملا مطالعه و اطلاعات دقیق کسب و کار خود را در آن وارد نمایید و یکی از بهترین مواردی که به شما بسیار کمک می کند مطالعه بخش سوالات متدوال در انتهای همین صفحه است که می توانید پاسخ بخشی از سوالات خود را در همین بخش یافت نمایید.

 

کاتالوگ فلاپ دیسک پائولا

فلاپ دیسک پائولا
قطر
متریال
رنگ سنباده
دانه بندی
موارد مصرف
کیفیت
تعداد در جعبه
تعداد در کارتن
115mm
اکسید آلومینیوم
قرمز
40# 60# 80# 100# 120#
چوب ، فلزات عمومی
اکونومی
eco
10 عدد
200 عدد
115mm
زیرکونیوم
آبی
40# 60# 80# 100# 120#
استنلس استیل
اکونومی
eco
10 عدد
200 عدد
115mm
زیرکونیوم
آبی یا سبز
40# 60# 80# 100# 120#
استنلس استیل ، سوپر آلیاژ
اکسلنت
Excellent
10 عدد
200 عدد
180mm
اکسید آلومینیوم
قرمز
40# 60# 80# 100# 120#
چوب ، فلزات عمومی
اکونومی
eco
10 عدد
80 عدد
180mm
زیرکونیوم
آبی
40# 60# 80# 100# 120#
استنلس استیل
اکونومی
eco
10 عدد
80 عدد
180mm
زیرکونیوم
آبی یا سبز
40# 60# 80# 100# 120#
استنلس استیل ، سوپرآلیاژ
اکسلنت
Excellent
10 عدد
80 عدد

اکونومی ( eco ) : کیفیت محصولات اکونومی در سطح استاندارد و جهت مصارف عمومی می باشد و این کیفیت از نظر قیمت بسیار اقتصادی می باشد.

اکسلنت ( Excellent ) : کیفیت محصولات اکسلنت در سطح بالاترین استاندارد های جهانی و با طول عمر بسیار بالا ، با بهترین براده برداری و صافی سطح و سرعت کار می باشد.

سوالات متداول

سیاست و استراتژی فروش گروه ساینده پائولا از طریق اعلاء نمایندگی انحصاری به هر شهر می باشد. بنابراین فروش بصورت سهم عمده به نمایندگی هر شهر می باشد و در نهایت تمامی محصولات از طریق نمایندگی ها در کل کشور پخش و توزیع می گردد.

بنابراین گروه ساینده پائولا صرفا بصورت عمده محصولات را به نمایندگان خود در تمام کشور عرضه می کند و متقاضیان می توانند برای خرید به نمایندگان ما مراجعه نمایند.

معمولا شرایط هر نماینده با توجه به ظرفیت های آن شهر تعیین می گردد. برای مثال حداقل خرید سالیانه برای شهر های صنعتی به مراتب بیشتر از شهر هایی است که صنعتی نیستند. بنابراین ما همه موارد را در نظر می گیریم.

1- جواز کسب دائمی

2- مالکیت سرقفلی یا دفتر کار

3- توان خرید کف خرید ماهیانه و سالیانه

4- توانایی توزیع و پخش عمده محصولات

5- معرف معتبر

6- چک معتبر و فاقد سابقه برگشتی

به این دلیل که گروه ساینده پائولا تمامی محصولات خود را از طریق نمایندگی به فروش می رساند و خورده فروشی ندارد شما می توانید در شهر خود دست اول باشید.

1- تخفیف نمایندگان

2- استفاده شرایط خرید اعتباری ( چکی )

3- گارانتی بازگشت محصول بدون قید و شرط

4- حضور در کانال VIP نمایندگان پائولا و بهرمندی از مزایای آن

5- اطلاع از کاهش یا افزایش قیمت ها 7 روز قبل تغییر قیمت

بهترین روش برای ارسال در خواست اخذ نمایندگی این است که از طریق فرم موجود در انتهای صفحه تماس با ما اقدام نمایید. حتما مشخصات کامل خود را با ذکر شماره تماس صحیح در فرم تماس وارد نمایید. کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام به پر کردن فرم تماس نمایید و کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت 

فلپ دیسک - فلاپ دیسک
4.9/5 - (2824 امتیاز)

23 دیدگاه دربارهٔ «فلاپ دیسک»

  1. فلاپ دیسک پائولا رو از دور شهر اولین بار خریدم دیدم خیلی جنس خوبی داره می خوام از خودتون مستقیم بخرم

  2. هادی جلالی پور

    ما شرکت هستیم 10،000 تا فلاپ دیسک مینی 80 می‌خواهیم چطور میتونیم مستقیم از خودتون بخریم؟

  3. رضا آریاپناه

    سلام
    من سهم میخوام چطور میتونم خرید کنم؟ فلاپ دیسک مینی میخوام.
    فرم پر کردم لطفاً زودتر پاسخ دهید
    تشکر

  4. حسن باقرخانی

    جنس اصیل و میشه از بسته بندی تشخیص داد. چقدر بسته بندی زیبا و شکیلی داره و جنس فلاپ دیسک خیلی عالیه

  5. داوود وکیل زاده

    جنس فلاپ دیسک پائولا خیلی عالیه من اکونومی خریدم خیلی کیفیتش خوب بود. کارتون درسته ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید سهم عمده با ما در تماس باشید